پاک کردن کلمه category از نشانی دسته‌بندی‌های وردپرس

پاک کردن کلمه category

پاک کردن کلمه category

پاک کردن کلمه category

بیشتر اشخاصی که تجربه ‌ی کار با سیستم مدیریت محتوای وردپرس را نداشتند این پلتفرم قوی را به عنوان وسیله ای برای وبلاگ نویسی می‌شناسند .

منتها در حقیقت وردپرس به عنوان متمایل ترین CMS، توانمندی های ملزم را برای ساختن یک وبسایت قوی شامل می شود که یوزرهای این سیستم به آسانی و بدون احتیاج به دانش زیادی می‌توانند احتیاج های خود را برای ساختن وبسایت مورد پسند حل کنند.

همان‌ گونه که می‌دانید دسته‌بندی‌ها در وردپرس همراه با کلمه ی category در نشانی ها به نمایش در می‌آیند که برخی از دوستان گرایش به سفارشی سازی و پاک کردن این کلمه از نشانی دسته‌بندی‌های وردپرس داشته‌اند از این رو افزونه‌ای را به شما دوستان معرفی میکنیم که به یاری آن به آسانی و بدون احتیاج به ویرایش

فایل htaccess می‌ توانید کلمه category را از نشانی های وردپرس حذف کنید.

از خصوصیت های منحصر به فرد این افزونه وردپرس هم می‌توان به:

نصب آسان و سریع

بی احتیاج بودن به افزونه‌های دیگر و تحول فایل‌ها

سازگار بودن با افزونه‌های نقشه وبسایت

سازگار بودن با زیر شاخه‌ها

قابل بهره گیری در وردپرس شبکه

خودداری از شکسته شدن نشانی های قدیمی در موتورهای جستجوگر

اشاره کرد که برای پاک کردن کلمه category از نشانی وردپرس فقط کافی است افزونه no category base wpml را از مخزن افزونه‌های وردپرس بگیرید و آن را در راه افزونه‌های خود بارگذاری و فعال کنید.

نکته مهم: چنانچه از افزونه وردپرس سئو (Yoast) بهره گیری می‌کنید، این خصوصیت به شکل پیش‌ فرض در این افزونه وجود دارد که برای فعال کردن آن می بایست به مسیر: پیشخوان > سئو > پیشرفته > پیوندهای یکتا،

رفته و در بخش مربوطه تنظیمات لازمه را انجام دهید.