طراحی وبسایت ارزان اما حرفه ای

طراحی وبسایت ارزان اما حرفه ای

از دیرباز الایام گفته اند که هیچ ارزانی بی حکمت نیست!

یک وب سایت از بخش های مختلفی از جمله نصیب کدنویسی و فنی , نصیب محتوا گذاری , نصیب ظاهری و … تشکیل‌شده شده‌است .

به کارگیری از بعضی ابزارهای ساخت وب سایت قادر است بر پایه ی نیاز شما هزینه را کاهش بدهد .

نکته ای که موجود است این است که از کم بودن داده ها شما در حوزه ساخت وب سایت سواستفاده نشود .

دراین مقاله با ما همراه باشید تا شمارا با پشت صحنه طراحی وب ارزان اما حرفه ای آشنا کنیم و ۴ خصوصیت اصلی طراحی وب سایت ارزان اما حرفه ای  را به شما بیاموزیم .

آیا طراحی وب سایت ارزان امکان‌پذیر است؟

احتمال دارد فکر کنید پیشنهاد ساخت سایت ارزان البته با تلاش بالا ناممکن باشد

البته ما به شما می گوییم که‌ این فعالیت با یک برنامه‌ ریزی و مهارت توانا امکان‌پذیر است و ارائه سرویس‌های ساخت سایت ارزان سوای داشتن مهارت کافی و یک گروه برنامه‌ریزی قدرتمند  به‌ هیچ‌ وجه امکان‌پذیر نمی باشد و متأسفانه وجود دارند کمپانی هایی که سوای داشتن علم و مهارت کافی درگیر به کار در حوزه ساخت وب سایت باعنوان‌هایی نظیر طراحی وب ارزان یا این که ساخت وب سایت با بها پایین میباشند.

درحالی‌ که از احتیاجات سایت های طراحی‌ شده‌ ی به‌ اصطلاح ارزان قیمتشان به پشتیبانی , نگهداری و مراقبت , به‌ روزرسانی‌ های مداوم و آراسته که براساس سئوی سایت باشد بی‌اطلاع می‌باشند و وبسایت پباده سازی شده با قیمت خوب را سوای سرویس ها بعد از فروش به حالا خویش رها می‌نمایند .

در واقع علتی که سبب ارائه خدمت و ساخت سایت ارزان می‌گردد سابقه و تجارب و تخصص بالای آن کمپانی طراح وبسایت است که سبب ساز می گردد توان پباده سازی یک وبسایت با ارزش ارزان البته با همت بالا داشته باشد .

یکی دیگر از ویژگی‌ های حیاتی شرکت‌ های برنده در حوزه طراحی وب می‌توان به زمان به اتمام رساندن پروژه‌ های خویش اشاره نمود که در نتیجه‌ ی داشتن سابقه و تجارب بالا و به کارگیری از نیرو های کارشناس دراین حوزه در کوتاه‌ ترین زمان ممکن و با پایین‌ترین فاکتور ممکن سرویس ها خویش را ارائه میدهند .

معیارهای ساخت سایت ارزان

در دنیایی معاش می کنیم که اکثری از اشخاص و مؤسسات برای پرورش و توسعه‌ی هدف ها خویش و همینطور به دست آورد درآمد های بیشتر به تولید کسب‌وکار های اینترنتی و پباده سازی وبسایت برای کسب‌ و کارشان بازگشت کرده‌اند

پروسه پباده سازی یک وب‌سایت صرفا ساخت و بالا آوردن آن وب سایت نیست بلکه بعد از پباده سازی آن بایستی آن وب سایت به وسیله گروه طراح وبسایت  نگهداری و حفظ شود .

متأسفانه بیشترشرکت‌ها و کمپانی‌های با شعار طراحی وب ارزان که فاقد مهارت و تخصص کافی در این حوزه می‌باشند

عموماً در عمل نگهداری و مراقبت وب سایت ضعیف کار کرده و موجبات نارضایتی مشتریان خویش را مهیا می نمایند .

تجارب کافی گروه طراحان سایت نت در‌این حوزه منجر می گردد طراح وبسایت تمام اتفاقات احتمالی پیش رو در تولید آن وبسایت را پیش‌بینی کرده و تمام‌کارهایی که برای کارکرد درست پباده سازی وب‌سایت ضروری است را انجام دهد .

به‌ عنوان مثال طراح سایت می بایست وبسایت را برای پیشگیری از مساله ضد امنیتی به طرز جامعی ایمن نموده باشد تا از حمله ها متفاوت سایبری و هک که‌ این روز ها زیاد مرسوم شده‌ است و اخبار گوناگونی پیرامون  آن‌ها می‌شنویم در امان باشد.

این در حالی است که بسیاری از سایت هایی که باقیمت‌های پایین و توسط شرکت هایی با عنوان طراحی سایت ارزان ایجادشده‌اند فاقد اصول اولیه امنیت در سایت خود بوده و  در معرض بسیاری از تهدیدات امنیتی قرار دارند.

استفاده از سیستم های مدیریت محتوا خوب است یا نه؟

شما برای طراحی سایت حتی می‌توانید از CMS های آماده‌ای همچون وردپرس, جوملا و … نیز استفاده کنید

اما دقت داشته باشید که حتی این مدل وبسایت ها هم باید به‌ وسیله کارشناسان و متخصصین و برنامه نویسان کار بلد حوزه وب تولید و ایجاد و طراحی گردند چون ممکن است

در صورت استفاده غلط و نادرست از این CMS های آماده سایت شما با مسائل و مشکلات عدیده‌ای مواجه گردد.

آیا طراحی وب سایت ارزان اما حرفه ای وجود دارد؟ بله اما با ویژگی های زیر:

این کار را به شرکت های معتبر بسپارید. قرارداد معتبر و محکم ببندید.

توضیحات کاملی از پروسه کار و حفظ و به روز رسانی سایت بشنوید.مطمئن شوید ارزانی قیمت از بی تجربگی نشات نمیگیرد.

با توجه به شرایط بالا زمانی که دانستید هدفتان از طراحی و ساخت سایت چیست با مشاوره رایگان طراحان سایت نت اطلاعات خود را به روز کنید.